Amai

Soc el coordinador de l’Escola de Vida i l’administrador de l’associació ONG Imaginari. També soc professor de cuina, nutrició i d’horta ecològica a l’Escola de l’Art de Viure.

Una de les meves tasques principals en el projecte és l’administració de la tresoreria, recaptar diners i administrar-los adequadament.

Soc vegà, i per tant una de les meves especialitats és justament la cuina vegana, respectuosa amb el animals i ecològica, respectuosa amb el planeta. El que més m’agrada és cuinar amb amor, de forma senzilla i casolana. Cuidant l’hort passo les millors hores de la meva vida. La meva altra passió son els animals.

Ara, des que tenim en marxa l’Escola de Vida he descobert el goig de compartir tot aquest gaudi amb els joves de l’escola. M’apassiona ensenyar-los a cuinar i que aprenguin a fer-ho amb una visió ecològica i responsable (respectuosa amb el planeta) i de forma saludable (respectuosa amb ells mateixos).