escola de vida

Quins objectius ens hem marcat ?

El primer objectiu

És en primer lloc ajudar a aquests joves en la seva  plena emancipació com a persones i en el seu ple desenvolupament integral i amb valors. Dit en una sola paraula, ajudar-los a assolir la “plenitud”, cosa que haurien de poder assolir tots el joves del món (també els que han nascut al nostre país).

En segon lloc és ajudar-los en la seva integració laboral, social i cultural.

El segón objectiu

Té a veure amb la gent del país en general i òbviament amb el poble de Sta. Coloma de Queralt i les persones que hi viuen. Sabem que Santa Coloma vol créixer en habitants, però ens agradaría que també volgués créixer en valor com a poble que ajuda a acréixer als joves sols i també als joves en general. Però el més important de tot això és que si ajudem al altres a “créixer” també “creixem” nosaltres (físicament però també en valors).

Aquesta és doncs una cria a tothom per a créixer junts

Des d’aquí convido a la bona gent de Santa Coloma de Queralt i d’arreu del país (que n’hi ha molta), a que no “es quedin a casa” i “contagiïn” a tothom dels seus “valors” (que son molts). Us imagineu un poble, un món… que creix ajudant a créixer? Jo si. A Santa Coloma ja ho estem fent.

Ens cal “sortir del armari” i treure a passejar sense por els nostres somnis d’un món millor. Però aquest “món millor” que tots/es volem, no n’hi ha prou amb somniar-lo, t’has de “despertar” i llevar-te cada matí amb ganes de ser tu mateix/a el primer canvi. “Les persones amb valors fan un món valuós”.

unim-nos per a créixer junts
escola de vida

Veure Organització de la Llar-Escola de Vida